בעלי חברת שיפוצים גדולה? מטפלים באינטראקציה מול אינספור לקוחות? ספקים? גורמים נוספים ברשויות ועוד? הטלפון לא מפסיק לצלצל ו"להפריע"? אתם חייבים לעצמכם שימוש בנתב שיחות איכותי!
לייעל את השרות
כיצד אתם מתמודדים, עם שטף השיחות הבלתי פוסק? עם שיחות נכנסות? שיחות יוצאות שיש לבצע? ניתן לייעל כל זאת ועוד, באמצעות מרכזיה וירטואלית ושרות נתב שיחות. תוכלו למצוא שירות ניתוב שיחות כזה, באתר של חברת Voicenter. הנתב הוא למעשה תוכנה אחת, מתוך אוסף תכונות רחב של מרכזיה וירטואלית. בכך, הוא משתלב במכלול יכולות של ניהול הטלפוניה בעסק. בכל אופן, כרגע נתמקד ספציפית ורק בנתב השיחות.
במבט כללי
השם המדויק של השרות הוא נתב שיחות דינאמי או Interactive Voice Response. השרות מבצע את האינטראקציה הראשונית, עם שיחות נכנסות לעסק. המתקשר למעשה מקבל מענה על ידי השרות וכאן נכנסות לתמונה פעולות שונות שניתן לבצע, בהתאם להגדרותיכם. חשוב לשים לב ליכולת ההתאמה האישית, מאחר שמערכת מרכזיה או נתב שיחות, מופעלים באופן שונה למדי בין עסק לעסק. זו היא גמישות, בעלת משמעות ותועלת רבה מאוד, בחברת שיפוצים שתדע לנצל אותה בחוכמה.
כמה דוגמאות
נתב שיחות מאפשר לכם בין השאר, לבצע את הדברים הבאים:
ניתוב לפי זמנים
לנתב את השיחות, בהתאם לזמני פעילות העסק. אם אין מענה בעסק עצמו, תוכלו לנתב את הלקוח אל מספר חלופי.
ניתוב מתקדם לשלוחות
ניתן לנתב שיחה נכנסת לשלוחה הראשונה שמתפנה. ואריאציה מתוחכמת לכך, היא לנתב את המתקשר לשלוחה האחרונה שאיתה הוא דיבר בפעם הקודמת.
ניתוב עצמי
הלקוח יכול לנתב את עצמו, באמצעות תפריט, הוא יוכל להגיע ישירות לשלוחה מבוקשת באמצעות הקשת מספר השלוחה.
קבלת מידע
מתן פרטי זיהוי של המתקשר ולאפשר לו בתגובה לקבל מידע שקשור אליו אישית, ממערכות המידע של העסק. למעשה, ניתן אפילו להתאים באופן אישי לכל מתקשר או סוג מתקשרים, את תפריטי ניתוב השיחה שיושמעו.
מגוון תועלות עסקיות
מעבר לייעול השרות, יש לשימוש בשרות נתב שיחות יתרונות רבים נוספים, כולל
חסכון משאבים
לחסוך בכוח אדם שיספק מענה לכל השיחות הנכנסות. היבט זה, מתבטא כמובן גם בחסכון כספי.
יכולת ניתוח מידע
במערכות מסוג זה מתועד ומצטבר מידע, שחלקו עשוי להיות רב ערך. המערכת מאפשרת לכם להשתמש במידע זה, שאחרת היה מסובך יותר לתעד ואולי לא הייתם מודעים לו בכלל. למשל, תוכלו להעריך בעזרת רישומי המערכת, באילו ימים יש את היקף הפניות הגדול ביותר מלקוחות חדשים? מדוע דווקא באותם ימים או שעות? זו כבר שאלה עסקית, שהמערכת לא תוכל לענות עליה. אבל הכול מתחיל מהמידע הגולמי ומניתוחו.
שיפור תדמית
לשדר תדמית מקצועית ואיכותית.
שיווק
בזמן ההמתנה על הקו, ניתן להשמיע מסרים שיווקיים שונים או לספק מידע על החברה ומוצריה.
קיצור זמני המתנה
במקרים רבים, ניתן לקצר בצורה כזו זמני המתנה עבור הלקוח. אם אתם לא זמינים, המערכת יכולה לעדכן אותו בכך. עוד דוגמה: אם הוא מנתב עצמו לשלוחה מבוקשת ישירות, הדבר בוודאי חוסך "טלפון שבור", של לענות לו, לשמוע את מי הוא מחפש ולהעביר לשלוחה המתאימה. כמובן, במידת הצורך ניתן גם להשמיע למתקשר מידע על מיקומו בתור.
לסיכום
כדאי לכם לבדוק היטב, את האפשרות של שימוש בנתב שיחות. שרות זה מוצע כשרות ענן והוא קל לשימוש ונוח. פירוש הדבר, בין השאר, שתוכלו לנסות אותו בקלות יחסית.