חברות בתחום מוצרי הקרמיקה לבית ובכלל בתחום מוצרי הגמר לבית, ניצבות בפני אתגרי ניהול לא פשוטים. כיצד פותרים זאת? תחום ה-ERP מהווה כיוון קלאסי למטרה זו, אך יש לו חסרונות. האם אתם חברה בתחום זה? אז מסתבר שישנו פתרון אפילו טוב יותר, במיוחד עבורכם!
ERP מותאם
כידוע, Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכות מחשוב, אשר מרכז למקום אחד תהליכי עבודה מרכזיים ומידע חשוב בעסק. מערכות אלה, מאפשרות להתנהל באופן אחיד, ממוקד ויעיל במיוחד. מדובר במערכות וותיקות, אמינות, רבות עוצמה ופופולאריות. עם זאת, לא פשוט להתחיל לעבוד עם מערכת ERP, לאור הצורך בהתאמות רבות. כללית, אלה התאמות גם לחברה הספציפית, אך קודם לכן גם למגזר. באמצעות מערכת מותאמת לחברות שמוכרות חומרים לשיפוץ בתים, ניתן היה לפשט זאת. ואכן, יש פתרון כזה! מערכת תפנית של מטריקס, היא פתרון ERP אשר מותאם מראש למגזרים שונים, כולל מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה). עבור המגזר שלכם, תפנית היא פתרון בסט אוף בריד בתחומו. היא כוללת מענה ייעודי מראש, לכל הדרוש לכם, כגון ניהול אולם תצוגה, התנהלות מול לקוחות מסוגים שונים (קבלנים או לקוחות פרטיים), מכירות לפרויקטים, תיאום אספקות ועוד.
שילוב מודולים, למענה מיטבי
היכולות השונות של המערכת, הן במסגרת מה שמכונה מודולים. לא חייבים להשתמש בכולם. כל עסק משתמש בשילוב מודולים, על פי מצבו המיוחד. בכל מקרה, המודולים עובדים היטב ביחד וגם כל מודול בפני עצמו. מעבר למודולים שציינו קודם לכן, שמיועדים ספציפית עבור חברות בתחום מכירת מוצרי הגמר לבית, תפנית כוללת גם את המודולים הכלליים הבאים:
ניהול קשרי לקוחות (CRM) – ריכוז כל הנוגע לניהול פרטי הלקוח והאינטראקציה איתו, ממגוון מודולים בתפנית וממערכות שונות בעסק.
ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – הלוגיסטיקה שבה כרוך ניהול המוצרים בחברה כזו, מורכבת ורבת פרטים. היא חייבת כמובן להתנהל בצורה שיטתית ומסודרת מאוד, בכדי להשיג יעילות. תפנית מסייעת בכך, כולל ניהול רכש, ניהול ובקרת מלאי, ניהול קטלוגים ועצי מוצר.
ניהול מכירות – סיוע בפעילות ניהול המכירות, החל משלב ניהול הלידים, דרך ניהול של צוות אנשי המכירות, טיפול במתן הצעות המחיר ובאישורן (חיתום) ועוד.
ניהול שירות – שירות הלקוחות הוא היבט משלים חשוב מאוד, בכל עסק שמוכר מוצרים מסוג זה. תפנית מסייעת מבחינה זו בניהול קריאות שירות ובמעקב השוטף אחר התקדמותן. המערכת מאפשרת לנהל בצורה מסודרת הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח ואף לקבל דיווחים מהשטח, תודות לשימוש באפליקציה ייעודית.
ניהול פיננסי – תוכלו להשתמש במערכת גם ככלי עזר לניהול פיננסי וחשבונאי, בהיבטים רבים וחשובים של נושאים אלה. הכול על פי התקנות המקובלות ודרישות חוק. זאת, כולל ניהול ספר ראשי, תקציב ובקרה תקציבית, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, דו"חות כספיים ועוד. הפתרון פועל בצורה שהיא רב חברתית, שנתית ומטבעית.
ארכיון דיגיטלי – תוכלו לארכב בתפנית מסמכים חשובים, למטרות שמירה, תיעוד ואחזור. כל זאת, תוך קישור לישות המתאימה במערכת (כגון לקוח, הזמנה או קבלן). ניתן גם לסרוק כמויות מסמכים גדולות, במהירות רבה ובאיכות גבוהה.
כמה מילים על מטריקס
עוד נקודה חשובה, היא שתפנית מפותחת על ידי חטיבת מערכות עסקיות במטריקס. מטריקס היא חברת טכנולוגיה ישראלית בולטת מאוד, מוערכת וותיקה. תפנית עצמה, נמצאת בפיתוח מעל 20 שנה. כל זאת, כולל כמובן שיפור מתמיד והרחבת יכולות.
לסיכום
בתור חברות גדולות בתחום מוצרי הגמר לבית, כדאי לכם בהחלט להכיר את תפנית!